logo SPZOZ

 

 

 

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Ul. Dworcowa 6

89-511 Cekcyn

 

 

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Cekcynie ogłasza nabór na:

Stanowisko: Pracownik administracyjny

Wymiar etatu: pełen etat
Miejsce pracy: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

 

Zakres obowiązków:

  • obsługa kancelaryjno-administracyjna jednostki,
  • prowadzenie i archiwizacja dokumentacji medycznej i administracyjnej zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  • wydawanie pacjentom wyników badań, skierowań oraz kopii dokumentacji medycznej,
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • sporządzanie zestawień, sprawozdań i raportów wewnętrznych,
  • wsparcie działu administracji w bieżących zadaniach,
  • współpraca z personelem medycznym i niemedycznym w zakresie prawidłowego obiegu dokumentów i informacji,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji zgodnie z zasadami ochrony danych osobowych (RODO).

Wymagania:

  • wykształcenie średnie (mile widziane kierunkowe, np. ekonomiczne lub administracyjne),
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolności analityczne i dobra organizacja pracy własnej,
  • odporność na stres i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku,
  • znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • wysoka kultura osobista i komunikatywność.

Oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze etatu, pierwsza umowa na okres próbny,
  • stabilne warunki zatrudnienia w publicznej jednostce ochrony zdrowia,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • przyjazną atmosferę pracy w zespole.

Wymagane dokumenty aplikacyjne:

  • CV,
  • list motywacyjny,
  • kopia dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje,
  • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Dokumenty należy przesłać na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
lub złożyć osobiście w SPZOZ do dnia 10.10.2025 r.

 

 

 

Informacja  dotycząca  przetwarzania danych osobowych

kandydatów do pracy

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE(ogólne rozporządzenie o ochronie danych)–zwanego dalej: RODO informuję, iż:

  1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnejz siedzibą w Cekcynie (89-511) przy ul. Dworcowej6, adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., numer telefonu 052 51 61 141, wpisany do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000002049, numer NIP: 561-13-26-271, REGON: 092352032, której akta rejestrowe przechowywane są w Sądzie Rejonowym w Bydgoszczy, w XIII Wydziale Gospodarczym Krajowego Rejestru Sądowego.
  2. Adres e-mail inspektora ochrony danych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Cekcynie to Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko, którego dotyczy oferta pracy, a w przypadku wyrażenia dodatkowej zgody, również w celu przyszłych procesów rekrutacji.
  4. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych są:
  5. a) art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – w zakresie określonym w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
  6. b) art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – na podstawie wyrażonej dobrowolnie przez Panią/Pana zgody do przetwarzania danych w zakresie w jakim podanie danych nie jest obowiązkiem prawnym, a także dla celów przyszłych procesów rekrutacji.
  7. Odbiorcą Państwa danych osobowych będą podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty świadczące na rzecz administratora usługi pocztowe.
  8. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  9. Państwa dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacji na stanowisko, którego dotyczy oferta pracy z wyjątkiem: a. dokumentów aplikacyjnych kandydata, który został wyłoniony w procesie rekrutacji, które zostaną dołączone do akt osobowych i będą przechowywane przez okres wynikający z realizacji obowiązków wynikających z przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy;
  10. dokumentów aplikacyjnych osób, które wyraziły zgodę na udział w przyszłych procesach rekrutacji, które będą przechowywane przez okres 12 miesięcy.
  11. Posiadają Państwo prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, jak również prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania w sytuacjach przewidzianych przepisami RODO, a co do danych osobowych, których podanie jest dobrowolne – także prawo do cofnięcia zgody na ich przetwarzanie w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody wyrażonej przed jej cofnięciem. Oświadczenie o cofnięciu zgody na przetwarzanie danych osobowych wymaga jego złożenia w formie pisemnej lub elektronicznej na adres mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  12. Mają Państwo prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.
  13. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do wzięcia udziału w rekrutacji, a do ich przetwarzania administratora legitymuje treść art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy. Podanie pozostałych danych osobowych jest dobrowolne i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.
  14. Administrator nie będzie stosował wobec Państwa zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.

 

 

 

 

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- 

 

 

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

Ul. Dworcowa 6

89-511 Cekcyn

 

Stanowisko: Lekarz dentysta

 

SP ZOZ w Cekcynie (powiat tucholski) zatrudni lekarza dentystę do realizacji świadczeń ogólnostomatologicznych w ramach NFZ oraz prywatnych. Forma zatrudnienia i warunki finansowe – do uzgodnienia. Istnieje możliwość otrzymania zakwaterowania.

Zapraszamy do kontaktu:

  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  bądź
  • nr tel. 518 721 204 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Załącznik nr 1

do regulaminu konkursu ofert na świadczenia zdrowotne

OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT O UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH 
nr 1/04/2024 z dnia 11.04.2024 r.


na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej
(Dz. U.2023.991 z dnia 2023.05.24 ) oraz art. 146 ust. 1 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tj. Dz.U.2024.146 z dnia 2024.02.06, z późn. zm.)

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej,  89-511 Cekcyn, ul. Dworcowa 6

zaprasza
do składania ofert  i uczestniczenia w konkursie ofert, poprzedzającym zawarcie umowy o udzielenie zamówienia na świadczenia zdrowotne w rodzaju podstawowa opieka zdrowotna

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje udzielanie przez lekarzy świadczeń  zdrowotnych w:
    1. Poradni (gabinecie) lekarza podstawowej opieki zdrowotnej
    2. Poradni (gabinecie) lekarza podstawowej opieki zdrowotnej dla dzieci
  2. Oferty mogą składać osoby legitymujące się nabyciem fachowych kwalifikacji do udzielania świadczeń zdrowotnych w określonym wyżej zakresie lub w  określonej wyżej dziedzinie medycyny oraz spełniające warunki art. 18 ust. 1 pkt 1, 2, 4, 5 i ust.2 pkt 2  ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U.2023.991 z dnia 2023.05.24).
  3. Warunki udziału w postępowaniu, formularz oferty oraz sposób przeprowadzenia konkursu określone są w  Szczegółowych warunkach konkursu ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych, Regulaminie konkursu, Regulaminie pracy Komisji konkursowej. Wymienione materiały zainteresowani mogą pobrać lub się z nimi zapoznać  w siedzibie Zamawiającego, w księgowości zakładu od dnia 11.04.2024 r. w godzinach 8:00 – 16:00.
  4. Osoby upoważnione do kontaktów – Główny Księgowy - tel: 518 721 204
  5. Oferty należy składać pod rygorem odrzucenia, w formie pisemnej, w zamkniętych kopertach i oznaczonych zgodnie z wzorem wskazanym w Szczegółowych warunkach konkursu ofert na udzielanie świadczeń zdrowotnych, określonych przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Cekcynie “Konkurs na  udzielanie świadczeń zdrowotnych  w rodzaju podstawowa opieka zdrowotna”
  6. Termin składania ofert upływa  25.04.2024. r. o godzinie 12 Oferta przesłana pocztą będzie potraktowana jako złożona w terminie, jeżeli data stempla pocztowego (data nadania) nie jest późniejsza niż termin składania ofert i wpłynie do siedziby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Cekcynie najpóźniej  przed wyznaczonym terminem otwarcia ofert.
  7. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.04.2024 r. o godz. 1400 w siedzibie Zamawiającego.
  8. Kryteria oceny ofert stanowią:
  • cena za  jednostkę udzielania świadczeń zdrowotnych (godzina)
  • kwalifikacje zawodowe  
  1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni od daty wskazanej jako termin składania ofert.
  2. Z wybranymi Wykonawcami zostanie podpisana umowa zgodna w treści ze wzorem załączonym do Szczegółowych warunkach konkursu ofert na  udzielanie świadczeń zdrowotnych.
  3. Planowany termin rozpoczęcia udzielania świadczeń  zdrowotnych w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Cekcynie przypada na dzień  2.05.2024 r. Okres obowiązywania umowy – 31.12.2026 r.  
  4. Ogłoszenie rozstrzygnięcia konkursu ofert zostanie umieszczone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Cekcynie oraz na stronie internetowej Udzielającego zamówienie w terminie 2 dni roboczych od daty jego rozstrzygnięcia.
  5. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Cekcynie zastrzega sobie prawo do odwołania konkursu ofert w całości lub części oraz przedłużenia terminu składania ofert i terminu ogłoszenia o rozstrzygnięciu konkursu ofert bez podania przyczyny.
  6. Oferentom przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Regulaminie konkursu.

    Data ogłoszenia: 11.04.2024 r.

 

Kierownik

Samodzielnego Publicznego

Zakładu Opieki Zdrowotnej

 

/Agnieszka Derdowska/

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SPZOZ w Cekcynie (powiat tucholski)

 

Stanowisko: Dietetyk - NABÓR ZAKOŃCZONY

Zakres obowiązków:

  • Opieka i wsparcie podopiecznych z chorobami przewlekłymi: cukrzyca, choroby serca, choroby płuc, choroby tarczycy
  • Układanie planów żywieniowych i treningowych z zachowaniem standardów
  • Modyfikacje w planach żywieniowych
  • Edukacja podopiecznych i pomoc w budowie zdrowych nawyków żywieniowych

Miejsce pracy:  Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, ul. Dworcowa 6, 89-511  Cekcyn

Rodzaj umowy: umowa zlecenie, umowa cywilnoprawna

Wymiar etatu: nie dotyczy

Wynagrodzenie brutto: zależne od ilości porad - do uzgodnienia z Kierownikiem SPZOZ

Wymagania:

  • ukończenie szkoły policealnej publicznej lub niepublicznej o uprawnieniach szkoły publicznej i uzyskanie tytułu zawodowego dietetyk lub dyplomu potwierdzającego kwalifikacje zawodowe w zawodzie dietetyk lub ukończenie technikum lub szkoły policealnej i uzyskanie tytułu zawodowego technika technologii żywienia w specjalności dietetyka, lub tytuł zawodowy magistra lub licencjata na kierunku dietetyka, lub
  • rozpoczęcie przed dniem 1 października 2007 r. studiów wyższych w specjalności dietetyka obejmujących co najmniej 1784 godziny kształcenia w zakresie dietetyki i uzyskanie tytułu magistra, lub
  • rozpoczęcie przed dniem 1 października 2007 r. studiów wyższych na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskanie tytułu magistra lub magistra inżyniera na tym kierunku
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku dietetyka
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Poczucie odpowiedzialności za przypisane zadania
  • Dobra organizacja pracy, obowiązkowość i terminowość
  • Otwartość na rozwój i aktualizowanie wiedzy

 

Zapraszamy do kontaktu:

  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ; Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  bądź
  • nr tel. 518 721 204