Regulamin Korzystania z eRejestracji (online)
- Regulamin został wydany na podstawie art. 8 ust. 1 pkt. 1 ustawy z 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2016, 1030j. t.).
- Regulamin określa zakres i warunki wykonywania przez Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Cekcynie, ul. Dworcowa 6, 89-511 Cekcyn (dalej: Przychodnia) usług świadczonych drogą elektroniczną w postaci możliwości rejestracji na wizyty do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej przyjmujących w Przychodni.
- Usługi o których mowa w pkt. 2, realizowane są za pośrednictwem aplikacji internetowej dostępnej pod adresem https://erejestracja.dreryk.pl/ca2c97ac-3119-48e3-be12-d17b89c1d077/pub/logowanie
- W celu uzyskania dostępu do eRejestracji, nowy użytkownik dokonuje rejestracji bezpośrednio w recepcji Przychodni poprzez złożenie uzupełnionego Wniosku o dostęp do eRejestracji – wygenerowane zostanie pierwszorazowe hasło dostępu. Wniosek należy pobrać ze strony internetowej www.cekcyn.pl lub w recepcji Przychodni.
- Rejestracja do lekarzy jest udostępniana przez całą dobę.
- Zarejestrowanie wizyty do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej za pomocą eRejestracji nie gwarantuje bezpłatnej wizyty u lekarza, gdy NFZ nie potwierdzi prawa do świadczeń w ramach ubezpieczenia.
- Terminy wolne oznaczone są w eRejestracji na zielono. Terminy zajęte nie są widoczne.
- Dostęp do eRejestracji może być czasowo lub stale uniemożliwiony przez Przychodnię w stosunku do wszystkich lub części użytkowników, jeśli wynika to z przyczyn technicznych lub ze względu na konieczność zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych.
- Brak dostępu do eRejestracji spowodowany przyczynami niezależnymi od Przychodni, w szczególności awarią sprzętu lub systemu teleinformatycznego, a także w okolicznościach określonych w pkt 8., nie stanowi podstawy do roszczeń użytkownika z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania zobowiązania.
- Dane osobowe użytkowników są zabezpieczone przed dostępem osób nieupoważnionych i przetwarzane wyłącznie w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania aplikacji, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
- Przychodnia nie ponosi odpowiedzialności z tytułu udostępnienia danych osobowych przetwarzanych w ramach świadczenia usługi Rejestracji osobom nieuprawnionym, jeśli udostępnienie to nastąpiło w wyniku:
- działań użytkownika, w szczególności podania osobom trzecim danych dostępowych
- zdarzeń mających miejsce poza siecią teleinformatyczną Przychodni, to jest w szczególności w ogólnodostępnej sieci teleinformatycznej (np. w związku z przechwyceniem danych) oraz na urządzeniu dostępowym użytkownika (np. w związku z kradzieżą danych z tego urządzenia),
- siły wyższej, przez którą rozumie się każdą okoliczność niezależną od Przychodni pochodzenia naturalnego lub związanego z działalnością ludzką, która powoduje skutki w postaci uszkodzenia lub zniszczenia w całości lub części systemu teleinformatycznego lub jego urządzeń, o ile okoliczności są tego rodzaju, że nawet przy zachowaniu należytej staranności skutkom tych zdarzeń nie można było zapobiec.
- Niezależnie od wyłączenia odpowiedzialności Przychodnia, w razie otrzymania informacji o zaistnieniu lub zagrożeniu zaistnienia sytuacji, w której z danymi użytkownika zapoznał się podmiot nieuprawniony, Przychodnia podejmie wszelkie dostępne działania w celu ograniczenia skutków powyższego zdarzenia (w szczególności poprzez zablokowanie dostępu do danych użytkownika przy użyciu dotychczasowych danych dostępowych).
- Przychodnia zastrzega sobie prawo do zmiany zawartości i formy aplikacji określonej w pkt. 3., bez konieczności wcześniejszego informowania użytkowników. W przypadku, gdy zmiana aplikacji powoduje zmiany w warunkach korzystania z eRejestracji, określonych w Regulaminie, przychodnia dokona powiadomienia Pacjentów za pośrednictwem strony internetowej wskazanej w pkt 16.
- Pacjent może w każdym momencie zrezygnować z korzystania z usługi świadczonej drogą elektroniczną poprzez usunięcie konta w usłudze e Rejestracji. Aby usunąć konto należy zalogować się w usłudze, przejść do edycji danych i wybrać opcję „USUŃ KONTO”. Usunięcie konta jest równoznaczne z usunięciem przechowywanych w usłudze danych pacjenta.
- Pacjent może złożyć reklamację, której przedmiotem jest nieprawidłowe, w jego ocenie, funkcjonowanie eRejestracji. Reklamację składa się w formie pisemnej na adres:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej 89-511 Cekcyn, ul. Dworcowa 6 lub pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. - Regulamin udostępniany jest użytkownikom na stronie internetowej http://cekcyn.pl/index.php/samodzielny-publiczny-zespo-opieki-zdrowotnej/prawa-pacjenta.
- W zakresie nieuregulowanym w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawy z 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz. U. 2016.186 j.t. ze zm.), ustawy z 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. 2016.1030 j.t.) oraz rozporządzenia Ministra Zdrowia 21 grudnia 2010 roku w sprawie rodzajów i zakresu i wzorów dokumentacji medycznej oraz sposobu jej przetwarzania (Dz. U. 2015.2069 j.t. ze zm.).