ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 złotych
Postępowanie nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.).
Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1360 z późn. zm.).
I. ZAMAWIAJĄCY
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
89-511 Cekcyn, ul. Dworcowa 6
REGON 092352032; NIP 561-13-26-271; KRS 0000002049
Telefon: 518 633 635
Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu komputerowego (zestawy komputerowe, urządzenia wielofunkcyjne, UPS) oraz zakup i wdrożenie (instalacja i konfiguracja) serwerów.
- Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w projekcie „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia (akronim „e-usługi POZ”), nr POIS.11.03.00-00-0074/22; nabór nr 1/POZ2-REACT/2022, realizowanego w ramach Działania 11.3, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”.
- Przedmiot zamówienia obejmuje:
- zakup serwera – 2 szt.;
- zakup serwera backupowego – 1 szt.;
- wdrożenie (instalacja i konfiguracja) zakupionych serwerów;
- zakup zestawów komputerowych – 10 szt.;
- zakup UPS – 2 szt.;
- zakup urządzeń wielofunkcyjnych – 3 szt.
- Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
- Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zgodnie określonymi wymaganiami oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności oraz obowiązującymi normami i przepisami.
- Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.
- Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
- Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Dworcowa 6, 89 – 511 Cekcyn.
- O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego co najmniej z 3-dniowym wyprzedzeniem. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8:00-12:00.
- Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia urządzeń informatycznych fabrycznie nowych, nieużywanych, wolnych od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi itp.
- Za termin wykonania zamówienia Zamawiający uważa dostawę sprzętu informatycznego i jego wdrożenie (instalację i konfigurację).
- Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera załącznik nr 3 do mniejszego zapytania ofertowego.
- Oznaczenie wg wspólnego słownika CPV:
CPV 30200000-1 Urządzenia komputerowe
CPV 48823000-3 Serwery plików
CPV 30233000-1 Urządzenia do przechowywania i odczyt danych
CPV 48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
CPV 51000000-9 Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
CPV 72263000-6 Usługi wdrażania oprogramowania
III. INFORMACJA O MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
IV. OPIS PRZYGOTOWANIA OFERTY
- Kompletny, wypełniony Formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2.
V. TERMIN ZWIĄZANY OFERTĄ
- Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą.
VI. TERMIN REALIZACJI
- Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie nie później niż w terminie 1 miesiąca od dnia zawarcia umowy.
VII. KRYTERIA OCENY OFERT
- Przy wyborze oferty do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
Cena – 100%. - Cenę za wykonanie zamówienia należy podać w Formularzu ofertowym –
załącznik nr 2. - Zaoferowana cena powinna być określona wartością brutto.
- Cena winna obejmować wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia.
- Wykonawca sporządzając ofertę powinien przewidzieć wszelkie okoliczności mogące mieć wpływ na cenę.
VIII. TERMIN SKŁADANIA OFERT
- Ofertę cenową należy:
złożyć w siedzibie Zamawiającego:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 89-511 Cekcyn, ul. Dworcowa 6 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OFERTA: „Wdrożenie e-usług w placówkach POZ i ich integracja z systemem e-zdrowia”
lub
przesyłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oferta złożona elektronicznie powinna zostać podpisana podpisem kwalifikowanym/zaufanym/osobistym.
do dnia 10 lipca 2023 roku do godz. 10:00.
IX. UWAGI
- Zamówienie nie może zostać udzielone podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia postępowania bez podania przyczyn.
Cekcyn, dnia 30 czerwiec 2023 r.